Tiden innan Mangskog.

Sitter vid min datorn nu och tittar på lite gamla bilder och drömmer mig bort....
Tänkte dela med mig lite om livet innan jag flyttade till Mangskog....
 
Vi kan börja för 9 år sedan, år 2006. 19 år gammal...
Det hade jag nyss börjat med trav. Köpte Caspadia som 4 åring året innan.
Här är Caspadia och jag.
Jag hade även en annan häst som jag nyss köpt här. Gardens Charm 3 år e Alf Palema ue Mack Lobell. Hon var ganska bångstyrig och kom aldrig till start varken hos mig eller annan ägare. Hon är nu död men har en avkomma.
Här är jag och "Garden".

Hoppar till 2008 direkt.
Caspadia kördes oftast av Ulrika Axelson. Inte ofta vi ses längre tyvärr, vi hade roligt på fester =)

Bytte Garden mot en häst vid namn Tures Gustav. Han var verkligen genomsnäll och jag älskade honom sååå mycket. Men sen en dag så pang, så beslutade jag att våran tid tillsammans var förbi. Precis som jag känner med Svarten nu.
 
Skaffade mig ju Johan och Frilla samma år =) Älskar dom båda =)
 
Frilla gick ut och vann nästan direkt.

 
Frilla 2011
 
Engsättra kom. Hon följde även med till Mangskog. Var ju inte så länge sen hon flyttade.
Hon kvalade som 2 åring och vann istrav med Ulrika
 
Den här bilden låg i samma mapp. Jag tog alltså den innan vi flyttade till Mangskog, 1 år innan vi fick Runaway. Det måste ha betytt nåt va? Minns inte varför jag tog kort på det här ens...

 
Hoppat över några hästar vi hade innan. Jag tog bara med dom som betydde nåt extra.
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0