Nytt!

Köpte mig en ny säkerhetsväst förra helgen! En finn tack pro tror jag den heter. Väger nästan ingenting, är ganska liten framtill och sitter jättebra! känns knappt att man har den på sig! Kostar 1690kr!
Jättenöjd.
 
 
Köpte även dessa gamascher till Ruby. Stod länge och funderade på om jag skulle ta dom eller ej, misstänkte hon skulle få skav i karlederna.
Hade dom hemma under ett intervallpass, och det blev som jag trodde. Skav på ena karleden.
Brukar linda kotorna annars men hon HATAR lindorna eftersom dom måste sitta så hårt. Väldigt irriterad blir hon så jag tänkte hon skulle slippa dom.
 
Såg den här modellen när jag var i Norge, verkar bättre för själva genomtrampskyddet är mindre och mjukare.

Får testa mig fram. Det kommer och går att hon trampar igenom. det är inte så mycket heller men tillräckligt för att jag vill skydda henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0