Notation i vagn för tredje gången

Igår körde jag intervaller med Ruby. 6 st 600m i 1,38 tempo. 61 i puls efter. Hon va jättefin! Kan nog snart börja titta i propositionerna igen... Om man vågar...
Hon skadar väl sig så fort jag tar fram proppen....



Notation körde jag igår, inte ett felsteg! Så snäll så hela tiden, lat dock och vill knappt trava. Men det kommer!


Håller på att göra oss av med hästar också.
Gländerville får väl tyvärr vandra vidare...
Svarten vet vi inte än vad det blir.
Saint Ann försöker jag ge bort men blir jag inte av med henne så betäcker jag. 
Carmen ska ev leasas ut, kommer en å tittar...

Bus-Fia





Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Åh, så söt på sista bilden.

2015-04-09 @ 12:46:12
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0