Härlig höstdag

Vilken härlig höstdag. Var kyligt imorse men eftermiddagen fick jag tillbringa i linne när jag höll på ute.

Helt ensam hemma idag, skönt!

Började med att flytta några hästar till lösdriften så nu går alla 8 där, gick över förväntan.... Några är ju inne på natten också.

Körde Nordstjärna 3 km, jätteduktig. Lite vingligt såklart men inga dumheter och har bara sett trav än så länge.

Sedan red jag motion på Gländerville, hon var pigg och framåt.

Sedan körde jag Soraya och oj... Har nog aldrig känt henne så fin, mjuk och smidig. Ville inte åka hem igen...
Hon har fått det bästa läkemedlet-bara vanlig vila och gå ute dygnet runt! 
Hoppas hon slipper all otur nu.

Skodde Ruby också. 

Lite bilder från dagen har jag:

Nordstjärna innan körningen

Hon följer efter mig överallt i hagen

Svarten, kungen i hagen, han bestämmer allt. Även mammas pojke och det vet han.

Ruby, 3:e chef. Bestämmer över alla utom Runa och Svarten.


Runa, drottningen i hagen

Carmen, håller ihop med Nordstjärna

Gländerville, bästis med Saint Ann. Tyr sig även till Ruby. Men tycker inte om Nordstjärna


Alla





Grannens hästar i bakgrunden

Idag har vi gått/cyklat till dagis.




Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Låter som en riktigt härlig dag :)

2014-09-18 @ 20:30:19
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0