Jobb jobb...

Jobbat två nätter i rad, den ena var extra och den andra bytte jag till mig.  Jobbar helgen också :( helt slut redan!
Igår sov jag 4 timmar och idag sov jag 50 min.
La mig på soffan medans hästarna åt frukost så när larmet på telefon gick kl 8:30 så var jag jätteförvirrad och förstod inte varför det ringde eller vad jag gjorde i sovrummet.
Hade ingen lust alls att gå ut och göra nåt idag.
Gick å tog ut dom och gav hö och vatten i hagen sen gick jag in och åt frukost. Tänkte bara gå ut och mocka å sen gå in å lägga mig för jag va helt borta i huvudet.
Men piggnade till under mockningen och körde Soraya, som var pigg och framåt!
Sedan Nordstjärna, fin som vanligt. 2:30 kan hon speeda :)
Tog till sist Ruby och tog med Carmen på släp. Carmen såg inte hundra ut. Så får ta och böja henne. Har blistrat med dmso ett par gånger.
Ruby som vanligt, lite koko på hemvägen. Måste sko henne snarast.
Kl 14:30 var allt klart, inklusive städningen efter Nordstjärna när hon möblerade om i Rubys box.
Hämtade barnen 15 och Bella åkte till sin farmor.
Sebastian somnade 17:30 på soffan, sover än.
Jag somnar om jag lägger mig i soffan så jag får  sitta upp för jag väntar på samtal om jag ska fixa tappsko åt en idag eller imorgon bitti.

Fräna Nordstjärna






Saint Ann, 7 månader kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0