Onsdag

Idag var det fruset ute så vi har skrittat 2 st med 1 på släp. Kallt :) men skönt att det inte är så lerigt...
Skott om Nordstjärna nu, detta var hennes andra gång och Johan behövde bara hålla i henne några gånger. 

Fick bli ridskor fram för dom hade inte hennes storlek i travskor på Granngården :)
Sen kom ja på, hmm snart dags för vinterskor..... 

Sol också, det är inte ofta nu för tiden!

Ruby startar på måndag. 



Imorgon ska jag till mitt nya jobb!
Igår var jag hos frisör och klippte mig och slingade lite...



Trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Så fin du blev i håret :)
Har ni fått snö där uppe? Mina släktingar i Värmland ska sälja sin gård, hehe fett sugen på den :) om fem veckor kommer bebisen förhoppningsvis :D

2014-11-28 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0