Fredag

Vilken dag!!
Började med lite försovning, vakna 6.26, satt i bilen 6.34 och va på jobbet 6.55...
Jobbade till 11 sedan en tur på geanngården för att köpa vattenbalja, mineraler m.m. Fyndade även en sömask för 47kr, två par bakskor för 15kr (för båda).

Hem och körde Nordstjärna. Satte vagn på Maja och det var som om hon gjort detta 1000 gånger. Mycket nöjd. Flyttar inte ett ben under tiden man selar på/av.
Kom ihåg att hon är till salu


Sen skulle jag sko Carmen fram. Tog fram nya kniven som är sylvass och börjar verka och självklart slår jag den i min tumme o de börjar blöda som fan. Känner mig jävligt konstig så ja skyndade mig in. Började må illa som faan och kände att ja kommer svimma så jag la mig på köksgolvet och där blev det svart (och svettigt).
Vilade lite och tog alvedon sen fortsatte jag sko.
Ont i tummen nu :(



Efter det så har jag stängslat en ny hage här nere. Släppte ut unghästarna där så ska dom få må lite gott under helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0