Dagen gick idag med

Idag var det dags att öka på träningen lite för Frilla. 4 st intervaller i 2 min tempo stod på schemat.
Men upptäckte när jag värmde att 2 min kommer blir svårt då hon nästan ligger på det när vi joggar ibland.
Iaf så fick jag hålla en del för att få henne att gå 2.01, 1.59, 2.01.
I fjärde intervallen orkade jag inte dra längre så hon fick pinna på lite som hon ville så den gick på 1.40 med 31 som max. Galen häst det där.
Så nu är första intervallerna avklarade och jag är nöjd.



Johan körde colan.
Jag tömkörde nordstjärnan.


Sen skulle jag sätta tillbaka träningsskorna på hästarna men efter 2 skor så slog jag mig på nageln på pekfingret så jag fick värk i hela fingret och upp i armen. Har ont än.
Bara för att Johan ska springa å tjata när jag håller på......

Ruby fick besök av veterinären också så nu kan hon inte suga luft i den delen :)






Kommentarer
Postat av: Nordstjärna

Bra av Johan att göra det =)

2014-03-17 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0