Lördag

Regn hela dagen. Usch! Fryser inomhus. Tråkig sommar, hoppas det vänder.

Idag har jag joggat Ruby. Hon kändes jättefin! Känns som hon kommer göra det bra imorgon.
Det blir helstängt huvudlag. Barfota om banan tillåter. Barfota fram blir det nog iallafall. Men helst runt om.
Ska se till så hon är pigg och fin imorn :)

Svarten har jag skrittat i den tunga vagnen. Hade Carmen på släp. När vi gick längs grusvägen så var det en bil som försökte köra om men den hamna i diket på vänster sidan :) set var faktiskt kul att se :)

Nu ska jag och Sebastian bara ta det lugnt framför filmer. Tråkigt väder.
Jag ska ut och greja med hästarna när han lagt sig sen.
Johan är inte hemma. Är ju helg så vad väntar man sig ;)


Igår var veterinären här och tog Carmens vargtänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0