Jarlsberg och Arvika

Igår var jag på Jarlsberg och red Lilly. Hon öppnade kanon och vi prickade starten perfekt. Fick ledningen och där blev hon väldigt pigg och drog i ett ganska bra tempo, så hon tröttnade i sista svängen... Jag red väl för snabbt med henne. Synd för hon kändes jättebra.



 
 
Kom hem kl 01 inatt. Drog iväg på istravet i Arvika i förmiddags med min älskling Svarten =)
3 till start i vårat montélopp. Stod ensam på 20 meter och fick en väldigt dålig start (annat i huvudet kanske). Men han tog ikapp ganska bra och var bara nån längd efter i mål. Som 2:a på 23. Han har ju inte varit på en bana sen 10 dec =) Så det var en fullt godkänd insats.
Banan var väldigt dålig och isen släppte. Så det var nästan bara slask... Dom två sista loppen ställdes in...
 
Bilder som pappa tog idag:
Måste säga att det är härligt att sitta på hans rygg igen. Även om han inte är någon stjärna så är han alltid min stjärna *
 
Efter istravet följde mamma och pappa med hem. Jag och mamma tog en tur med Carmen och Ruby. Mamma fick köra Carmen för första gången nu. Hon verkade nöjd.
Sen åkte vi och käkade pizza =)
 
Pappa tog även lite kort hemma men dom kommer en annan dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0