Banjobb

Sitter i soffan nu med en go känsla i kroppen. Varit på banan i arvika idag.

Först fick Carmen komma ut och se på banan. Trodde man skulle vända vid reklamskyltarna :) samt vända och följa efter alla hästar man möter :) 
Men trots lite fjantning så gick hon 2.01 på isbanan. Hon var jättefin faktiskt!






Sedan var det Call me Rick. Där fick hon sällskap av mig och christoffers Lilly som jag red. Jag låg i rygg i 1000m men sen gick jag om och red före till mål :)
Call Me gick 32 i långvagn och med isbrodd. Lilly gick snabbare, jag hade ingen klocka men vi var långt före i mål. Tror hon gick 19,9 sista 1000m. Det är bra på isbanan! Så nu är vi redo för Jarlsberg! Ingen puls efter heller :) kändes jättebra!

Nöjd med dagen! Ännu nöjdare när man kommer hem och ser starthäsarna ha race med varandra i hagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0