Snabbjobb




Åkte in till Färjestad i förmiddags för att rida ett jobb på Runaway då hon inte startat på en stund och inte kunnat träna ordentligt hemma pga väglaget.

Värmde på banan tre varv i alldeles för snabbt tempo, men Runaway ville göra sig påmind om varför inte jag rider henne i loppet på tisdag :) Haha!
Gick in i stallet en sväng och gick sen ut och red jobbet! Hon kändes fin och det var inga konstigheter förutom att banan var lös :)





Nu är hon redo för Momarken, en av de bästa ryttarna har vi, Kristine Kvasnes, precis som jag hoppades på....

Hann inte ens in i stallet igen innan jag fick migrän... Blä...

När vi kom hem hade vi fått levererat foder och halm :) 

Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0