Söndag

Igår hade jag en trevlig kväll i Karlstad med mina vänner :) åt gott och drack gott. Sov där.
Kom hem i förmiddags. 
Vi fortsatte lite med lösdriften men nu fattar inte jag hur man ska göra så jag hoppas johan gör det...!

Sen körde jag 8 intervaller med svarten. Skulle va 35 tempo men blev 27-35 tempo. Han har inte gått intervaller på ett tag så han tyckte det va jättekul.



Sen red jag Frilla i skogen ihop med katarina. Frilla blev svettig idag :)
Nordstjärna va såklart med och gjorde sin grej när vi nästan va hemma. Stack i full galopp så Frilla blev sur.




Åkte och köpte pizza sen :)



Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Låter som en härlig helg :)
Sv: Ja, får hoppas på det, han vart ju inget svullen när vi kollade på honom.

2013-10-14 @ 09:14:46
URL: http://montebloggen.se
Postat av: marika

Så mysigt att fölis är med ut i skogen:-) Hihi å att hon drar ifrån morsan när hon ska hem.
Ser gott ut med pizza:-) Är det julmust ni dricker??

Svar: J det är så mysigt <3
Nej det är vira blåtira :) älskar den :)
Jenny

2013-10-14 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0