Fredag 1/11

Skönt med helg! Ska jobba imorgon men de är bara kul :) 
När hästarna inte jobbar in pengar så får väl jag göra det :) eller det har dom ju gjort, 11.100kr har dom tjänat den här månaden :) så man får va nöjd ändå!
Dom kommer igen :)

Ruby kom med på Örebro. Ska försöka kolla halsen på henne innan vi åker ifall det är nåt där med. 
Hon var ute och tränade idag ihop med Engis. Tävlade en bit och jävlar va fin hon va! Engis i galopp såklart för hon kan ju inte tävla med ett varmblod :) 

Idag har jag bytt bandage på Nordstjärna. Stygnen ska tas till veckan nu! Ser jättefint ut! 
Jag borstade henne idag också, första gången. Fin blev hon.

Mamma var här idag och lämnade sebastian. Han hade haft jättekul med mormor och morfar igår! Han var jättenoga med att följa mommom (som han säger) vart hon än gick.

Nu ska jag äta lite godis! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0