Tisdag

Jobbat idag i underbart väder...

Va hos Johans pappa en sväng efter jobbet och tog en kaffe.

Imorn ska jag jobba och då kommer veterinären så då tar jag med mej svarten och ruby. Så ska han kolla dom.

På torsdag ska vi till banan med engsättra och runaway. Jag ska rida ett jobb i 25 tempo med runaway så jag får känna lite på henne inför loppet.
Vi fick spår 3 på 20 meters tillägg. Ska bli roligt. Hoppas bara att hon inte är lika jävla het som i sulkyn.... Och att jag får iväg henne felfritt. Loppet är på Momarken på tisdag den 14:e.

Sebastian har varit på dagis idag. Det går jättebra. Det är roligt att komma dit och leka.
Bella ska va hos farmor hela veckan och till helgen ska hon till Ullared och hennes mamma är inte ett dugg avundsjuk.


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Lycka till i loppet :)

2013-05-08 @ 16:36:47
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0