Jobb och ridit

Idag jobbade jag 7-16:30. Alltid trevligt :)
Efter jobbet skämde jag ihop lite middag sen gick jag och Katarina ut och red. Eftersom hon red segproppen sist så fick hon den som är piggast idag: Engis :) hon var verkligen framåt. Jag själv red bakom på ruby. Vi red samma runda som sist. Roligt med sällskap :) vi ska utforska lite andra vägar!

Mina små barn har varit snälla idag :) Bella lekte med sin kompis idag, hon har tjatat länge om det nu.

Vi har även äntligen fått plats åt dom här i mangskog. Blandade känslor faktiskt. Det dagiset dom går på nu är så otroligt bra så vi kommer alla sakna dom. Men det passar bättre med ett dagis som ligger 1,5 km hemifrån istället för ett som är 2,5 mil hemifrån!!
Dom börjar i augusti...

Imorgon börjar jag kl 9 så då är det sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0