Banjobb

Idag var vi på banan med Svarten och Engsättra. Jag körde i sulky för första gången.

Först ut var svarten som gick ett jobb i 1,25. Vid målgång körde jag 1,14. Fan va fin han va att köra. Bara smacka så ökar han!

Sen körde jag engsättra. Här var det roligt för Johan har alltid sagt att jag inte kan köra engis på banan och att jag bara kommer köra galopp så han filma hela jobbet :)
Men jag körde henne bra, felfritt och 1,45 (han körde henne 48 sist) så jag är nöjd! Snälla Engis :)
64 i puls efter. Svarten hade 72.
Nästa gång blir torsdag och då ska jag köra dom lite snabbare. Svarten ska snart starta tänkte jag. Blir sulky nästa och sen monté på midsommar.


Nu ikväll var jag ute och joggade ruby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0