Tisdag

Ja vad har jag gjort idag? Kört häst. Det blev Följa John, Actionman (min favvis) och Delux.
Även varit i stan på möte!

Imorn kommer veterinären så då ska han göra återbesök på Runaway samt att han ska kolla halsen på engsättra och Svarten. Ev. böja igenom Svarten också.

Idag innan barnen skulle lägga sig så hade dom en överraskning :) vi fick komma upp och blunda. Sen fick vi se deras nystädade rum som dom va så stolta över! Bild här nere.
Bild också på actionman. Han ska kvala på måndag och jag ska självklart följa med honom :)


Kommentarer
Postat av: marinaginman.se

va duktiga dom är! sånt gör INTE mina barn!

2013-03-12 @ 22:15:55
URL: http://marinaginman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0