Långfredagen

Glad påsk alla läsare :) lämna gärna en kommentar idag. Har typ 60 läsare om dagen men vet bara vilka ca 10 är :)

Jag ligger i sängen än, bara jag vaken.
Sebastian sover skönt...

Ska gå upp nu och göra kaffe och gå ut till stallet.

Sen ska jag köra, men vet inte om vi hinner alla idag. Börjar med Ruby iaf.
Hon har ett fint lopp på Åmåls bygdetrav. "Med 0 kr. Tillägg för 4-åriga och äldre". Perfekt. Ska nog låta Johan åka med henne. Jag ska ju med izabella till Årjäng på mixtrav samma dag. 14 april.

Nej dags att börja jobba :)


Kommentarer
Postat av: Linda Hjort

Jag läser nästan din blogg dagligen och för inspiration och tips till mina egna pållar :)

2013-03-29 @ 21:04:08
Postat av: Dedde

Glad Påsk! Jag läser faktiskt också dagligen, fast brukar kolla lite mer än 1 gång om du har skrivit nå nytt, alltid kul att läsa din blogg!

2013-03-30 @ 08:42:02
URL: http://deddejonsson.blogg.se
Postat av: Jenny Ryman

Rolig att just du läser Linda ! Tycker du är jätte duktig med dina hästar !

2013-03-30 @ 10:41:53
Postat av: Linda Hjort

Oj hej och tack så jättemycket för det!!! Just nu känns allt piss och motivationen har försvunnit helt men vi hoppas det kommer med vårsolen :) Och tack för ina snälla ord Jenny! :)

2013-03-31 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0