Hemma igen

Väl hemma idag så var det bara dra igång.

Svarten ut i skogen först på ridtur. Han va pigg och travade större delen. Travade! I SKOGEN! han som knappt våga skritta i skogen för några månader sen...

Sen körde johan runaway.

Sen tömkörde vi carmen och hon ryckte en av mina nya kedjor när johan drog gjorden :)
Men sen gick det bra. Stod på bakbenen två gånger när hon blev distraherad av de andra hästarna som sprang. Hon älskar att bli borstad. Men ska jag kolla under hovarna så har jag max 2 sekunder på mig haha.
Väldigt lättsam är hon ändå tycker jag.

Men hon försöker tutta på Engis!!! haha! Så fort hon varit borta från hagen så går hon till henne och försöker tutta haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0