Gårdagen...

Skrev ett jättelångt inlägg igår men så stängde appen ner sig och nu kommer jag inte in.
Men nu sitter jag vid en dator.
 
Igår jobbade jag till 16.30. Efter det så kom jag hem och lagade middag medans Johan körde Runaway Rick. När vi ätit så körde jag först Engsättra Rick. Fick sällskap halva turen =)
Sen körde jag även Ruby Frontline en sväng. Hon hade inga bakskor så travet var väl lite sådär men hon var pigg och framåt.
 
Idag har jag varit hemma med barnen. Började med att fixa stallet och göra klart allting. Sen packade jag tills imorn.
Är så skönt när allt redan är tvättat och rent och svartens huvudlag med tillbehör hänger på hans krok så det är bara packa ner. Och i påsen ligger redan skydd och sånt som vi har med oss på tävlingar. Blir nya gamascher imorn som jag köpt.
Så det tog typ 3 minuter att packa. Jag tvättar och smörjer allting nästan direkt jag kommit hem från tävling, eller dagen efter. Så man slipper stå med det samma dag...
Tvättade även Svarten med linimentschampo och sen fick han på sig flugtäcket.
 
Har även hunnit sko Ruby bak idag. Inte det lättaste med alla insekter som irriterar oss båda.
 
Sen var det dags att åka mot jobbet kl 16. Slutar imorgon kl 12. D
å blir det Åmål med min fina BLACK ILLUSION N.O som startar i lopp 8.
 
Bilderna är på RUNAWAY RICK igår.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stall Hawk

Fina Runan <3

2013-07-09 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0