Morgondagens planer

Imorn ska vagnen på prinsessan!!! Och hon ska fanimej springa framåt!!

Engsättra ska ut å springa. Såg idag att hon börjar få fina muskler, det är denna backen det!

Svarten ska också ut imorn. Backintervaller tror jag. Eller två varv på slingan i snabbare tempo.

Jag själv har testat detta fystestet idag, allt utom löpningen. Ska se när jag hinner ut å springa. Men det andra gick bra.

Besök har vi haft idag också av en granne och hennes dotter! Barnen lekte och vi satt å prata nere :)


Kommentarer
Postat av: Dedde

Hoppas de går bra i morgon och att hon går framåt.!

2013-01-05 @ 21:10:36
URL: http://deddejonsson.blogg.se
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Backträning är skitbra! När jag var yngre bodde vi vid Billingen, jäklar vilken muskel-ponny jag hade, alla frågade hur jag fick min ponny så välmusklad ;)

Där jag har hästen nu har vi en svag backe, men den är förstörd av skogsmaskiner :(

2013-01-05 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0