Montéinlägg

 
Blir ett litet montéinlägg.. Vet att många gillar det =) Jag gillar ju att läsa om monté på andras bloggar!
 
Imorn är det ju istrav i Årjäng. Inte riktig tävling alltså, men heller inte bara som provlopp, eftersom man vinner hederspriser.
Jag tycker det är snyggast att ha vita byxor, helst tävlingsdressen.
För det första ser det ju snyggare ut, sen känner man ju inte igen en endaste människa i "vanliga" kläder! Det är en del som tar bilder från istraven och då är det kul att se bra ut =)
Imorn väljer jag att rida i vita montébyxor samt en svart jacka. Under detta har jag ett superhärligt fleeceställ!
 
 
 
Har även putsat upp sadeln nu på kvällen. Det är en Zilco 3,1 kilo. Ska köpa denna av Jenny M.
Min brösta glömde jag visst spola av sist så den är lite lortig men det får gå.
 
 
Bild från istrav förra året:
Finare med tävlingsdress, eller hur?
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Lycka till :)
De va bannemej ingen is förra året må jag säga av bilden att döma ;) vilken slaskig bana!

2013-01-11 @ 22:27:42
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Anna Broberg

Snygg tävlingsdress :)

2013-01-14 @ 13:30:40
URL: http://stallnorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0