Onsdag

Jobbat idag! Svårkört på vägarna med all snö och plusgrader !

Nu har jag nyss kommit in från en tur med engsättra. Gick inte så bra nu heller, bara halka. Hon har för korta brodd. Tur hon ska skos om nån dag innan lördag.

Svarten har idag slitit av engsättra grimman och lekt med den ! Han är busig.
Idag anmälde jag till nytt lopp också.

På lördag är det istrav. Minns fan inte om jag skrivit om det.

Jag har engsättra till start, Johan kör. Spår 3 på start. Ser tufft ut, bergakungen vinner väl igen, så engsättra får nog kämpa på...! :) men man ska inte begära nåt av henne heller som inte varit på banan på över 3 tmånader.

I montéloppet rider jag Super Frö. Både häst och tränare är okända för mig, så det blir en ny bekantskap. Sånt är alltid roligt tycker jag.
Vi har spår 4 på 1720 meter..! Motståndet var väl inte sådär jättehårt heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0