Onsdag

Jobb idag! Blev en lång dag, kom hem kl 18.05! Då var det rätt till stallet och ta in Svarten och linda benen... Glömde ju såklart en grej ja skulle fixa, får ta de imorn. Massa att göra innan loppet. Byta söm, byta brodd, packa, smörja...
ska försöka sluta tidigare imorn så jag hinner.

Idag körde jag Nicki, faksen, Julius och never. Nöjd med den sistnämnde som jag inte var nöjd med i måndags. Unghästar tycker om att jävlas med Jenny :) Nicki var väldigt fin idag. Kul när man märker skillnad på dom..

Olle ska säljas också, önskar ja hade pengarna att köpa honom..

Mina egna hästar gör inte så mycket. Engsättra startade ju i lördags, så hon får vila lite. Svarten startar på fredag så han ska ut och jogga imorgon!

Izabella börjar travskola till veckan! Jag sa till Henne att om hon gillar travskola och att greja med ponnysarna så köper vi en egen ponny om ett halvår/år eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0