Vår eller vinter eller höst???

Runaway och Ruby var ute på en fartfylld tur i förmiddags. Jag red Ruby, hon får några ryck ibland å släpper bettet, skakar i huvudet å studsar, då måste man försöka få kontakt med henne igen för då är hon i sin egen värld. Så länge hon sköter sig så kan hon springa. Vi får se nästa vecka om hon kan sköta sig när hon ska ut på Bjerke i ett treårs lopp med Vidar Hop i sulkyn. Jag tror på min häst, om hon bara håller sig på benen. 

Idag har det varit vår ute:



På kvällen nu var jag ute och red Engsättra tillsammans med grannen och hennes häst :)


Barnen lussade på dagis idag, utan föräldrar. Lite tråkigt att inte vi fick komma.

Tog ett tag innan jag fick till en bra bild på dom. Dom första var mer såhär:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0