Update

Jag har inte orkat uppdatera på några dagar pga olika saker...

Iallafall så vilar Svarten å Runa efter loppet.

Ruby körde jag intervaller med idag, körde inte så fort pga väglaget på rakan. Blev 42-50 tempo. Hon var laddad och fin, hade jag släppt tömmarna hade det gått 15.

Engis har fått vinterskor och tränar igen.


 Igår körde jag och jag tyckte hon va fin.
Idag körde Johan. Vet inte vad han tyckte, ingen idé att fråga heller. 

Carmen tränar också, lika fint som vanligt. Följer med på släp ibland bakom starthästarna utan problem.




Nordstjärna och jag var på promenad igår. Nu börjar hon bli fin i färgen tycker jag.





Frilla går med sommarskor än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0