Söndag

Idag var det upp tidigt imorse. Duscha och sen jobba kl 7.
Ganska svårt jobb jag är på nu faktiskt...

Slutade 14, då gav sig Johan ut med Runaway, hon tränar fantastiskt och år jättefin, pigg, mjuk o spänstig.

Sen blev det en pizza och ris ala malta, glögg och choklad. Mycket bra på tv en söndag. Solsidan och sedan Johan Falk.

Imorgon ska jag byta skorna på svarten, av med tävling på med tränings.
Sen ska han köras. Carmen ska köras, Frilla ska få broddskor. Men sen får jag nog låta henne gå ensam... Ni som känner Frilla vet varför :) ingen stridsyxa nergrävd här inte.
Engis ska köras också. Hö ska hämtas. 
Såna här dagar klarar man inte så bra utan dagis :)

Trevlig söndag :)


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Jag skulle också kolla på Solsidan men somnade i soffan innan de började :P

2013-12-15 @ 21:44:29
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Marika

mm ris ala malta vad gott:)
Du har fullt upp med hästarna du;) Jag funderar starkt på om jag ska ta en monte licenc faktiskt, men vi får se. Bellas ägare tror hon kan gå bra i monte...

Svar: Åh va roligt :) du får komma hit så övar vi :)
Jenny

2013-12-16 @ 17:49:54
Postat av: Marika

Det skulle verkligen vara jätte roligt:-)

Svar: Ja visst :):)
Jenny

2013-12-17 @ 10:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0