Sista dagen...

Imorgon åker jag hem! Börjar resan kl 8 på morgonen!
Kan inte påstå att jag haft speciellt kul. Två dagar med fint väder bara, annars regn och blåst. Blivit förkyld också.
Varit på en billig klädaffär Primark och köpt kläder till hela familjen som dom ska få i julklapp bl.a.
Pappas 60 års fest var väldigt rolig! Lägger upp bilder när jag kommer hem.

Ikväll ska vi äta middag hos våra vänner Kenth och Tove. Blir kött och coca cola sås =)

Var även uppe i San Miguel idag och skulle rida men kom mitt i rasten så vi hoppade över det. Tog kort på hästarna iaf.

Annars har vi inte gjort så mycket. Hade velat hälsat på hemma hos farmor. Men hon var ju med på pappas fest. En annan gång =)


Nu ska det bli skönt att komma hem och fortsätta livet som vanligt.
Momarken nästa tisdag med Ruby, Runaway och Svarten. Runaway var med i bygdetrav och var fin. De andra ska gå sina jobb när jag kommer hem så hoppas vi dom är okej.
Svarten hade lyckats sparka sig själv på knät med en brodd och fått ett sår så knät var svullet på lördagen när han skulle på bygdetrav så han fick stanna hemma,. Dagen efter var han bra. Johan har skrittat han varje dag så det gick ner.


Nu hörs vi när jag är hemma i sverige.

Saknar mina barn och Johan så otroligt mycket!!! Känns som det var ett år sen vi sågs.....
Älskar er!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Saknar dig med <3 Full fart hemåt nu =)

2013-12-02 @ 19:45:32
Postat av: Marika

Vad tråkig med vädret:-( Men shit bor din farmor där borta?
Kul att du fick fynda billiga kläder:-):-)
Men du, kan du inte göra ett inlägg hur du börjar rida dina hästar och hur du gallop tränar dom?! Jag ska ju få på skor på Bella nästa vecka och då ska vi sätta igång tänkte jag. Nu är hpn ömfotad som synden själv.... :-(

2013-12-04 @ 06:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0