Torsdag

Torsdag idag och fint väder fick vi till slut!
Har varit elektriker här och dragit el och satt upp lampor i selkammaren och lite sånt. Blev kanonbra!! Det börja ta sig nu. Tänk hur det va när vi flyttade hit... Nu ska jag måla i selkammaren också. Har köpt färg och allt :) ska även bli en tredje box snart så ska ruby flytta in tror jag. Lösdriften är på g den med.

Idag har vi kört carmen igen. Johan va ute själv med henne. Blev samma tur som sist och det gick så bra så! Inga dumheter hittar hon på.

Ruby och Engis har tränat i backen och jag är nöjd med Ruby! (Som jag körde).

Imorn ska svarten och jag rida några intervaller. Runaway ska också ut och röra på sig.

Förövrigt så har vi dammsugit och skurat huset och tvätten är fixad så nu kan jag slappa med gott samvete.
Har väldigt svårt att slappna av för jag känner mig alltid stressad över allt som ska göras, även om det inte är nåt viktigt... Enda gången jag kan slappna av är på morgonen när jag sover. Tar mig knappt upp på morgonen längre... Kl kan bli 9 utan att jag klarat fått upp ögonen...

Barnen va hos sebastians kusin idag när vi hämtade 350kg havre. Imorn kommer kusinen hit så ska dom rida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0