Torsdag

Torsdag och ösregn. Glömde sätta på engis täcket inatt (stackarn). Men när jag vakna 6.30 och tittade ut så stod hon inne i lösdriften. Så det var inte så synd om henne. Hon går ofta utan täcke för hon får lätt skav, plus att svarten alltid biter sönder hennes täcken.
Imorse tog jag in ruby och engis, som gått ute inatt. Så får dom va inne när det regnar som mest.
Svarten kom ut i hagen imorse och traskade rätt in i lösdriften och jag misstänker att han står där hela dagen. Han fick Hö där inne.

Nu har vi varit på inskolning på dagis. Fick gå ifrån idag. Så vi fick på stan och handlade stövlar till mig och bella.

Nu ska vi hämta på dagis sen ska vi åka till Årjäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0