Migrän

Vilken dag! Känns som man hunnit med mycket ändå är klockan bara strax efter 15!

Var inne och lämnade barnen på dagis imorse. Bella började på den största avdelningen. Sebastian vinkade till oss och sa hej hej! Han är så duktig nu!
Stolt kille med ny ryggsäck och jacka.. Nya skorna får han faktiskt vänta lite med för dom sliter så mycket skor i asfalten sa fröknarna.

Sen när vi kom hem så deklarerade jag, med hjälp av revisorn i telefon. Har ju inte gjort det själv förut men om ja ska kunna få pengarna i juni nu så skulle det skickad in elektroniskt... Men de va ganska lätt bara man använder ögonen och läser all text, som ja inte gjorde först utan ringde revisorn 5 gånger tror jag haha...! Det var det där med bilagorna som jag körde fast på...

Sen va vi ute med ruby och engis samtidigt! Jag red ruby. Blev en liten tävling upp för backen, jag vann i sista stegen. Engis blev så glad när hon kom upp för backen så hon gnägga haha!

Efter träningen kände jag att det börja flimra framför ena ögat- vilket betyder migrän! 5 min efter att flimret försvann så kom huvudvärken å sen illamåendet.
Åkte med och hämta barnen på dagis och på väg hem spydde jag!

Svarten har även börjat använda sitt nya täcke som pappa köpte...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0