Lördag!

Blogg appen funkar inte, så det är därför jag uppdaterar dåligt. Är alltid inne i telefonen.
 
Men nu så!
 
Igår (fredag) var jag ute och red Svarten. Han var jättepigg och underbart fin... Red uppför backen och vände.
På hemvägen hade han bråttom och klockan visade under 2 minuter hela tiden vi travade. Han känns bra! Anmäld till lopp nu, så hoppas vi kommer med !
 
Sen körde jag intervaller med Engsättra och blev positivt överraskad. Körde bara 4 intervaller. Körde 1.55 i snitt i alla 4 och sista intervallen fick hon springa 38 som snabbast i fint trav. Så det var väldigt kul, för nån vecka sen blev hon oren vid 1.55-2.00.
 
Svarten skulle gått banjobb alternativt intervaller idag men denna snön gjorde att jag ställde in allting idag och hästarna fick gå i hagen. Får hoppas det blir bättre till veckan.
 
 
 
Inskolningen på nya dagiset går bra! är ett jättefint och bra dagis där jag VET att ungarna kommer trivas. Jag har bara varit där i 3 timmar och trivs redan!
 
 
Jag har även upptäckt det magiska med Magic Brush...
 
idag har Sebastian roat sig med att rita. Men inte på ett papper, utan på våra golv och på sina kinder. Har badat honom och skrubbat kinderna men han är fortfarande rosa...
 
 
och massa snö kom det inatt, så nu är det slaskigt och blött ute.
 
 
Med Ruby går det sådär. Hon går ganska normalt men är svullen vid knät och har svårt att lyfta benet. Så till veckan får veterinären titta på henne. Hon står inne på nätterna nu.
 
Imorn är det dags för Izabellas mixtrav. Hon ska köra och rida konbana på tid, med ledare.
 
 
Vi får se när vi hörs igen!!
 
Just det... saaben är klar IGEN =)
är
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Hur gör du för att lägga in text mellan bilderna via appen!?

2013-04-14 @ 00:52:49
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0