Onsdag

I förmiddags var vi inne på banan med Engsättra och Svarten.
Först så körde Johan jobb med Engsättra och jag red bakom med Svarten så Engsättra fick sällskap för en gångs skull! Men det var inte lätt att hålla honom bakom. Körde 50 med dom så det var lite ovant för honom kan jag tänka mig.
Sen efter det så tog vi in dom och selade på Svarten istället så körde Johan ett jobb med honom joggandes på 23 ungefär. Gud va fin han är. Hoppas vi sköter oss på söndag!
Jag har ju aldrig testat honom fullt ut, så det ska bli intressant i loppet och se vad han kan. Han har alltid haft full fart över mål och velat springa ett varv till...

På tisdag ska Engsättra starta. Enda positiva var väl kusken. Men men har man anmält så har man!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu kommer jag med mina frågor igen :P vad menas med att ni kör i 50 eller 23 och så? :P

2012-09-19 @ 22:56:10
URL: http://ingenlattemamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0