Black Illusion N.O

Har ju glömt att presentera honom. Dom flesta vet ju redan vem han är.
Men vi kör en kort presentation iallafall.

Min nya häst! Black Illusion N.O är hans namn. Kallas ibland för Svarten. Är en varmblodsvalack på 7 år! Eftet Egon Lavec.  Tjänat 176 tusen nu då. Gått mest långlopp tycker jag.
Jag har tränat honom en månad nu då ca. Men tog med honom hem igår, eftersom vi va på väg att flytta så fick han stå kvar några veckor hos förra ägaren.
Under den tiden kvalade vi i monte på 22,1 sen startade vi och blev 2:a på 18,9.

Supersnäll kille som verkligen vet vad det handlar om när man är på travbanan.
Tävlingsform har han så han kräver inte lika hård träning som de andra. Bara hålla igång honom.

Tyvärr inga bilder pga blogg appen som krånglar som vanligt


Kommentarer
Postat av: Marika

Å vad roligt med en till egen :-) Han är verkligen jätte fin, lycka.till med honom:-)

Svar: tack! Ja det började bra iaf, hoppas det fortsätter lika =)
Jenny

2012-09-28 @ 14:40:00
Postat av: Anonym

Aha ??? Grattis !!! jag fattade inte att svarten var din kuse. Men attans va långt bort du flyttar då :( Då blir det inte lika lätt att få dej att rida i fortsättningen då eller?

2012-09-28 @ 19:31:23
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0