Resultat bygdetrav

Hemma från Åmål nu!
Ja vad ska man säga! Alltid kul att tävla å träffa människor på travbanan :)

Men när vi kom dit så blåste det svinkallt! Blä jag hatar kylan!
Va ingen fara när jag red! Då blir man ju varm!

Startade från 20 meters tillägg som vi tog ikapp ganska snabbt.
Låg sist hela loppet och styrde ut på upploppet och tog 2:a platsen! Nu va de bara 3 hästar med då men det va lika roligt ändå!
gick ganska sakta så de kändes som vi va ute å joggade!
Han hade lite dåligt fäste bak tror jag för under loppet så tappa han fästet en gång å snubbla till! Tur han är travsäker!

Som pris vann han en godisskål fylld med godis! Jag fick en del godis! Tack!

Tack för idag Bend Over och Lisbeth! Och även Veronica som körde dit mig och tog hand om Sebastian under tiden!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tack Jenny för att du finns :D . Jag är så glad efter denna dag och du skulle bara veta vad många telefonsamtal och grattisar jag har fått idag. Det största och bästa berömmet har gått till det vackra ekipage ni var och det är jag så glad över.Han gillar dej Benny och det syns lång väg.
Jag tar på mej snubblandet,och att du hade kunnat vinna loppet men jag är så tacksam för att du gjorde som jag sa. Men nästa gång så har du fria händer ;) Tusen kramar från mej och Benny

2012-10-27 @ 19:29:48
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Det är alltid roligt att komma 2:a, att det bara var 3 st med hör ju inte dit ;);)

2012-10-28 @ 19:59:43
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0