MF

Jag valde att ta bort mitt inlägg jag skrev igår kväll.
Därför att min blogg är en trav/häst blogg. Men jag vet att personerna alltid läser min blogg, den ena tidigt på morgonen och den andra på natten.
 
Så till er andra läsare, ni som hann se det jag skrev. Så vill jag bara säga att jag fick samtal idag och det var roligt att höra att man är omtyckt. Pinsamt för dig som försökte sabba, för du skämde bara ut dig själv. "inte blanda privatliv med jobb".
 
 
Så imorgon ska jag jobba, och fredag, söndag och nästa vecka =) Börjar 6.30 imorgon! Usch får ju åka hemifrån vid 5! Tur man är ganska van att gå upp tidigt nu måste jag säga! Både jag och Johan ska jobba imorgon så det lönar sig ju att åka.
 
Så Pappa; imorgon kommer jag och Baus en sväng tills Johan slutat kl 17 :)
 
Idag var min svärfar med om en olycka med timmerbilen han körde... Men han är hemma nu i soffan och vilar upp sig!
 
Bild: Sebastian för exakt ett år sen.
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Skönt att du är omtyckt på jobbet:-)

Vad otäckt med din svärfar ju, skönt att han fick komma hem.

Tråkigt att ni inte kom med på momarken :-(
Jag fattar ju inte sånt där, men min kompis har jätte svårt att
komma med, fått nej fyra ggr på raken. Humm

Svar: Jo, oftast är de ju dom med mest poäng som kommer med... men detta loppet var tvärtom... så han kom inte med... =) men vi ska leta nytt lopp, kanske blir örebro den 8:e. (om han kommer med).
Jenny

2012-10-22 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0