Måndag

Usch vad grått och kallt vi har idag. Sebastian är ute och kör bobbycar just nu, men jag sitter inne och ser han genom fönstret. Svarten går själv på gården. Äter från hö balen ibland, går och ser sig omkring.
Förut kom Jenny hit med bil och transport och då var han i vägen när hon skulle backa. Han var väldigt nyfiken på transporten.
Jag och seb åkte med Jenny bort för hennes häst gick inte på transporten och hon var ensam hemma. Ska starta på Färjestad ikväll.

Och jag vet vad som är fel på Svarten! Nästan till 100% säker.
Skönt att det "bara" är det. Kom på det igår, han visade tydligt vart han har ont.
Så nu väntar jag på hjälp, så är vi snart tillbaka, och då får motståndarna passa sig!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Inga lösa hästar på gården har jag sagt 100 ggr

2012-11-26 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0