Fredag

Idag är jag helt ensam hemma. Och det har varit en så tråkig dag!
Sånt där grått å trist väder. Blött å kallt.
Va ute i skogen och red engsättra. Laddad som vanligt.

Har inga broddskor än så kan nog inte köra på vägen tror jag. Är säkert is där borta.

Undrar va de va med Svarten igår. Nu när jag tänker efter noga.
I värmningen kunde jag pressa honom i provstarterna utan att han galopperade. Men i provstarten till loppet så tog vi det ganska lugnt, men ändå...
Och Johan som stod bredvid såg inget att anmärka på...
Va inte samma tryck i honom som de brukar heller. Så han kanske bara inte hade lust!

Alla ben är fina o kalla och inga konstigheter så...
Äter gör han, dricker också... Ingen feber. Inte snorig.

Ja det är svårt det här.
Ännu svårare när vår veterinär är utomlands :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0