Ett steg...

Idag har Johan tagit tillbaka badkaret in. Men det går inte duscha här för blandaren är sönder så det kommer bara varmt vatten. Det hetaste! Och det är ingen som kan duscha i.
Så nu gör vi så här att vi fyller badkaret med varmt vatten, och antingen väntar tills det svalnar, eller fyller på med kallt från kranen.
Sen kan man bada och tvätta sig :) sebastian var förste man att prova. Inte kul tyckte han! Han hatar att tvätta sig!

Jag har fyllt upp ett varmt bad nu och ska strax hoppa i.

Skönt iallafall att man kan bli ren här, slippa åka till Johans pappa varje gång...

Börjar få lite ordning nu. Känns bra med en box också. Den tål iallafall sparkar. Imorse när jag kom sparkade engsättra bakut därinne mot väggen och den höll :)

Usch det har varit ett helvete här ett tag.
Och ingen verkar bry sig att man sitter här i allt elände. Nej folk bara gör det värre för oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad hemskt, jag vet hur det är kan man säga^^
Hade en varmvattenberedare som inte var särskillt stor så jag fick typ varmvatten i en minut sen vart de bara kallvatten... Lite B när man färgade håret ;)

Hur många L är eran beredare på?

2012-11-13 @ 19:21:20
Postat av: Marika

Det var jag som skrev nyss ;)

2012-11-13 @ 19:21:42
Postat av: Jenny

Haha... Är rätt jobbigt när inte allt är klart!! Men de kommer väl :) våran beredare är på 100 liter. Inte de största kanske men jag kunde iaf fylla badkaret... Så den duger nog! Måste köpa ny blandare till duschen bara så man slipper ha på det varmaste!

2012-11-13 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0