Tisdag

Hejsan.
Idag har jag jobbat 8.30-16. Sen fick jag skjuts hem av pappa!
Lekte med barnen ett tag när vi kom hem, sen åt vi lite och slängde lilleman i säng !
Jag tog en 3 km's joggingrunda med Frilla. Uppvärmning inför imorgon.
Sen var jag och Bella i båda stallen och nattade hästarna!
Har även fått hem en till rundbal idag som ska ut i hagen till 3 åringarna.

 
(klicka för större bilder)

Imorgon är det dags för provlopp igen. G.G.Frilla ska ut i 40 tempo och kommer köras av Linda Pulkkinen.
Serena Rick ska gå i 30 tempo och körs av Johan.


Har fått önskemål om ett inlägg om Gustav! Kommer när jag får mer tid....

Bjuder på en bild på honom här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0