Simmat

Idag har båda kallbloden simmat!!

Först körde jag frilla 5 km, sen gick vi hem och simmade! Hon är så duktig!

Sen var det Engsättras tur. Hon vägrade kliva ut i vattnet! Fick hjälp ut med henne sen och då var det helt plötsligt jättespännande!
Plaskade och gick runt! Sen styrde kag kosan mot det djupa! Å som hon simmade du! Det gick så fort, jag hann inte lägga mig ner i början, men hon simmade så bra ändå!
Öronen rätt fram och hela huvudet över vattnet! Frilla simmar ju med nosen under vattnet hon!

Det var en lyckad simträning för båda och jag är så nöjd! Hoppas på bra bilder nån dag så jag visa er!

Så länge får ni nöja er med denna på frilla och mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0