Tvärtom

Har tänkt på en grej nu angående det här med annonser...
Lägger jag ut en annons typ "jag vill hyra hus". Då ringer det en dum en och säger "jag har ett hus du kan få köpa".

Lägger jag ut en annons att jag vill leasa en montéhäst. Då får man som svar: jag har en du kan köpa för 25.000. Haha.

Eller på facebook då. Jag vill ha en varmblodsvalack! Svar: "hej jag har ett snällt sto..."


Ni fattar? Haha..


Så för att hitta min drömhäst (monté) så skriver jag nu en tvärtom-annons, så kanske jag finner det jag söker.

Jag vill köpa en svindyr häst som inte går i monté. Det ska vara ett sto på 10 år, alternativt 1 år. Hon ska vara pytteliten och trava dåligt och galoppera i varenda start.
Ser helst att hästen bor så långt bort som möjligt så jag inte kan komma och titta innan köp.
Hästen får gärna vara ganska ful också med dåliga hovar.

Hoppas du har hästen för mig!


Kommentarer
Postat av: Marika

Hahaha förstår precis

2012-03-09 @ 16:56:45
Postat av: Petra

Haha!!:) bra taktik!

2012-03-09 @ 21:46:40
URL: http://Http://skrutta.blogg.se
Postat av: marina --- montéryttare

hahaha ja de finns gott om märkliga människor ;)

2012-03-09 @ 22:03:33
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0