Ridit

Idag kl 10.20 hade jag släppt ut hästarna, mockat mina boxar samt tränat engsättra! Ibland kan jag :)

Engsättra fick prova på galoppintervaller i en backe idag. Andra försöket fatta hon va hon skulle göra :) men man fick hålla lite på henne för hon va lite laddad...
Men det gick bra! Blev 6 gånger i backen. Sen red vi runt lite och tittade...

Linde Ricka galopptränade mycket i backar och på henne märktes det skillnad i musklerna jätte snabbt! Så vi får se här då va som händer.
Men jag ska inte rida för hårt med henne än. Hon är ju inte van riktigt...

Men idag var hon jättefin att rida.

Sen vad hon pyssla med när vi kom hem igen vet jag inte riktigt. Fick knappt av henne grejerna för hon hoppa och stegra på stallgången. Sparka runt grejer å höll på att mosa mig i väggen. Jävligt bråttom ut i hagen sen iaf!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/1872080/images/2012/pic_193217309.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/1872080/images/2012/pic_193217341.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0