Jobb

Jobbar idag med 7-16!
Trött och tung i huvudet och mycket som snurrar runt :) tänker mycket på gustav. Drömde att han va hemma igen och vi var ute på promenad och han sa att det var skönt att vara tillbaka! Men han ville inte tävla mer sa han!

Men det förblir en dröm. Taskigt att säga men ni som håller på med trav förstår! Jag har inte råd att ha en häst som jag inte ska ha till tävling eller avel. Ridhästar har jag gott om :) men hade jag haft mer pengar o plats hade han varit hos mig än... Underbarare häst finns inte. Önskar honom ett bra liv och att han får den kärlek han förtjänar, och den kärlek han gett mig...

Jag måste försöka sluta tänka på honom så ofta. Ångrar att jag gav bort honom till gun. Trodde han skulle ha det bra där. Inte att han skulle vantrivas och springa efter stora vägen och folk fått lov av polisen att skjuta honom... Usch!!

Älskar dig än min prins!!

Kanske jag hittar nån som dig nån gång?


Kommentarer
Postat av: Dedde

fan vad hemskt ;(

Synd att du inte har plats lr råd, förstår dig!, har ju 2 gamla kvar ja som bara går, vill inte sälja lr låna ut dom heller, för de finns så dumma människor där ute tyvärr :(

2012-03-14 @ 18:42:54
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår dig man kan inte ha hästar som bara äter och bajsar det går inte ihop man måste få in nått med i slut ändan. förstår inte dom som har mer än 1 ridhäst det finns ju inga pengar att få hem på ridhästar.

2012-03-15 @ 16:58:44
Postat av: Marika

jag vet precis hur det känns!

2012-03-15 @ 18:22:19
Postat av: jenny

Nu har jag hittat nån som dig....

2013-02-23 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0