HÅRFÄRG

Sitter just nu med lite färg i mitt hår... Men bara på en slinga. Ska se vad det blir för färg om jag får för mig att färga hela håret (eller halva).
Men oavsett blir det bara färgning av en slinga idag för klockan är mycket ser jag. Jag gick ju upp kl 04.45 imorse. Och man vet aldrig när barnen vaknar imorn så det är bäst att va utvilad.


Har nu lagt ut pärlan på blocket. Dröjde inte länge innan det ringde!
Har iaf ställt av den nu!


Imorn kommer hovslagaren och skor 3 hästar med sommarskor. Det blir mina två och mammas som blir skodda.

Frilla får halvrunda järn + järn fals.
Engsättra får järn tvärtå + järn fals.
Blackie får släta järn fram + fals bak.

Engsättra ska vila nu tisdag-lördag. Sen ska hon ridas lite lätt söndag måndag sen provlopp onsdag...
Frilla ska tränas imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0