Avundsjuka

Tänk vad lätt man upptäcker avundsjuka. Blir så arg på allt skitsnack.
Bara för att inte Johans mamma klarar av att ha nån häst själv så ska hon prata skit om mina. Både den hästen som är betäckt och dom jag har nu.
Tex att dom är sönderkörda och skrot.

Man märker avundsjukan tydligt eftersom när det går bra för mig och mina hästar så hör man inte ett ljud från henne. Men så fort det går dåligt, ja då ska det lyftas fram direkt och diskuteras!

Hon är ju verkligen rätta människan att försöka diskutera häst, hon vet ju inte ens hur man drar av en sko. Inte slår dit nån heller. Och det hon verkligen inte vet, det är hur man betalar för sig. Undrar annars varför hon varken har hätar, stall eller transport kvar?!

Nu kanske ni tycker det är konstigt att jag hänger ut henne såhär på internet.
Men jag står för det jag skriver. Jag vågar skriva det öppet så alla ser! Hon sitter på en chat och skriver om mig, just för att man inte ska kunna försvara sig. Hon har även blockerat mig så inte jag ska kunna skriva till henne, men hon är inne och snokar på min fb genom andras. Fegt!

Det är hemskt att tänka på att hon är Sebastians farmor... Men tur han har andra runt sig som bryr sig mer.


Kommentarer
Postat av: Marika

Verkligen tråkigt!!

Men vad jag kan se och alltid tyckt så har du jätte fina hästar och är jätte duktig! Fortsätt så tjejen :-)

2012-03-10 @ 15:03:51
Postat av: Caroline

Finns alltid folk som måste prata om en.



Åhh vad jag har missat och läsa på din blogg, vad kul att du har fått en son. =)

2012-03-14 @ 07:41:56
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0