Working

Här jobbas det för fullt både för mig och Johan. Idag har han jobbat 8.45-19. Jag har jobbat 13-20! Fullt upp idag...
Imorn jobbar jag 7-14, Johan 10.45-20.30.

Mamma passade Seb idag. Var uppe och pussade honom när jag kom hem. Då vaknade han till och tittade på mig, sen somnade han om =)

Nu ska jag göra nåra smörgåsar!

Försöker ragga en häst att rida i nästkommande montélopp i området ! Men Johan säger att jag ska sluta leta lopp åt andras hästar... =) Hahaha... Jag vill bara påminna dom.
Då skulle han sett va jag skrev till Ulrika förut! "Pål har montélopp i Arvika 12/8". Kul om Ulrika hade skrivit: Ja jag har redan frågat Anna om hon vill rida =) Haha.
Men Ulrika är inte dålig hon heller: Frilla har lopp i Arvika på fredag, du kanske ska anmäla? Haha... Tur man hjälps åt!

Kommentarer
Postat av: marina --- montéryttare

ja det var verkligen superskoj! och ja kommer ju vara proffs på att leda defileringar nu ;)

2012-07-01 @ 16:42:17
URL: http://www.marinasmonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0