Regn och rusk

Hejsan...

Idag är det regn och tråkigt väder! I skrivandes stund öser det bara ner. Frilla ska träna idag är det tänkt men det får vi allt se... Går inte ut i det ösregnet som är just nu iaf... Men det är ljust länge på kvällarna så kanske det ger sig lite senare under dagen.

Jaa jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt...


Sebastian var på dagis igår i 5 timmar. Bella med såklart.
Det går riktigt bra för Sebastian på dagis.



neej det går inte skriva här för johan sitter och pratar och tror jag lyssnar på han så jag kan knappt koncentrera mig på nåt.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Anledningen till att han pratar med dig kanske är att han vill att du ska lyssna på han

2012-06-05 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0