Midsommarhelgen = trav

Hej på er!
Väldigt dålig uppdatering här. Men jag blev sjuk igår, så jag var inge pigg på kvällen. Idag har jag legat till 12! Dock inte sovit för jag var inte trött, men mådde dåligt.

På midsommarhelgen blir det spännande.

Fredag: Serena ska ut i kvallopp. Hon gick sin kvaltid ensam igår på banan, så vi tror hon klarar kvalet!
Frilla ska ut i ett lopp. Första loppet sen november så vi har inga förväntningar, bara hoppas hon travar!! Det är det viktigaste. Hon gick 36 igår på banan. Travet flyter på fint. Men nån galopp tog hon när hon blev ensam, så helt hundra är hon inte.

Söndag: Engsättra ska ut och kämpa på Arvika. Högst 15.000, tillägg vid 5000 och tillägg för 4-åriga och äldre. Så det är även hästar äldre än 3 år.
Hon är ju inte direkt snabb av sig, så vi hoppas bara hon sköter sig någorlunda och går nytt rekord!
Hon har inget lopp i juli så vi testar å startar i detta, annars blir det så himla långt till nästa.

Erik Berglöf får äran att sitta upp bakom alla 3 =)




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag ska hålla tummarna för dina kusar, men det går säkert bra ska du se. Du är en nogrann tjej som har koll på läget.

2012-06-20 @ 14:28:08
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0